حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به رژیم صهیونیستی مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی تمدید شد+جزئیات میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را در ۱۴۰۵ به پخش برسانیم آغاز بهره‌برداری از ۲۹۵۰ طرح جهاد سازندگی در خراسان رضوی آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه جهادی در خراسان رضوی | دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند ۳۴ هزار شهید و تخریب ۹۵ درصد تأسیسات در دویست‌ونهمین روز جنگ غزه دعوت استاندار خراسان رضوی از گروه‌های جهادی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی جزئیاتی از توافق پیشنهادی آتش‌بس میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی درخواست روسیه برای تحقیق درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه غرب به اوکراین برای حمله به روسیه چراغ سبز نشان داد ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم ​​​​​​​لتونی: اوکراین مجوز غرب برای حمله به خاک روسیه را دریافت کرده است هاآرتص: جوانان اسرائیلی در حال ترک اسرائیل هستند ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان + عکس حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) رصد تحرکات نظامیان صهیونیست در مرز لبنان توسط حزب الله + فیلم ۳۰۰ تحریم جدید آمریکا علیه نهادهای روسی، چینی و دیگر کشورها به بهانه جنگ اوکراین زلنسکی یکی از مقام‌های سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد
سرخط خبرها

آیت‌الله صدیقی: بن‌بست گرانی باید تمام شود| هیأت‌حاکمه افغانستان هرچه زودتر شبکه‌های تروریستی را از بین ببرد

  • کد خبر: ۱۰۷۲۵۳
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
آیت‌الله صدیقی: بن‌بست گرانی باید تمام شود| هیأت‌حاکمه افغانستان هرچه زودتر شبکه‌های تروریستی را از بین ببرد
خطیب نماز عید فطر تهران با بیان اینکه مردم از گرانی افسار گسیخته در رنج هستند، گفت: مردم انتظار دارند که این بن‌بست تمام بشود و با دلی راحت و با آرامش در کنار دولت و نظام فداکاری کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله کاظم صدیقی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید فطر تهران در سخنانی اظهار داشت: خدای متعال خودش و بدون واسطه به روزه‌داران پاداش می‌دهد. هر قدر ارتباط انسان با خدا بیشتر باشد، ارتباطش با خلق خدا هم گسترش پیدا می کند. لذا اگر کسی توانست وجود خود را از گناه پاک کند، رشد می کند و به اعلی علیین می‌رسد.

خطیب نماز عید فطر تهران با بیان اینکه تقوا دژ و حصن الهی است، گفت: تقوا وسوسه های شیطان را دفع می کند و شیاطین را مغلوب می کند.

صدیقی یکی از نشانه‌های قبولی روزه در عید فطر را توجه به فقرا و مستمندان است و افزود: زکات یک واجب است که شامل همه نوع عبادت مالی می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسئله فلسطین و مبارزات فلسطینی‌ها با رژیم اشغالگر قدس تصریح کرد: در روز قدس هم مردم ایران و هم مردم سایر کشورهای اسلامی به میدان آمدند و حماسه آفریدند و نشان دادند مسئله فلسطین مسئله اول جهان‌ اسلام است و امت اسلامی در حمایت از فلسطین مقاوم کوتاه نمی‌آید. این حضور برای تثبیت گام‌های جوانان فلسطینی بسیار موثر است.

خطیب امروز تهران گفت: جوانان فلسطینی با عملیات‌های شهادت‌طلبانه عرصه را بر صهیونیست‌ها تنگ کرده‌اند و با مقاومت و حملات جانانه اسرائیل را در انزوا و انفعال کامل قرار داده‌اند. لذا تنها کلید پیروزی، مقاومت است.

صدیقی ادامه داد: همین عملیات‌ها سبب شد تا صهیونیست‌ها که همیشه موضع تهاجمی داشتند، امروز از ترسشان دچار دلهره و اضطراب شوند. آنها امروز ارتشی خسته و مستاصل دارند و چهره‌های سربازان‌شان نشان می دهد که به پایان خط رسیده‌اند.

وی همچنین با اشاره به وضعیت این روزهای افغانستان، خاطرنشان کرد: در ایام ماه رمضان مردم مظلوم افغانستان‌ در شهرهای مختلف آماج کینه دست‌پرورده‌های استکبار جهانی قرار گرفتند و تعدادی از مسلمانان با زبان روزه به خاک و خون کشیده شدند. این ماجرا به مدعیان حقوق بشر نهیب می‌زند که برای اوکراین آنطور سر و صدا می‌کنید و برای افغانستان و یمن سکوت می‌کنید. شما نژاد پرستید و از حقوق بشر بویی نبردید.

وی اظهار داشت: ما از هیئت حاکمه افغانستان می‌خواهیم این شبکه‌های تروریستی را شناسایی و از بین ببرند تا امنیت برای مردم افغانستان تامین شود.

صدیقی با بیان اینکه کارگر در اسلام جایگاه خاصی دارد عنوان کرد: کارگران ما در این چهل و سه سال سربلند بیرون آمدند و هیچ دشمنی نتوانست کارگران را به خیابان بکشاند. صاحبان انقلاب همین کارگران هستند.

وی همچنین با اشاره به روز معلم یادآور شد: این روز، روز شهادت علامه شهید مطهری است. کسی که به مردم آگاهی می‌دهد و دانش و بینش را بالا می برد. انسان محور کائنات  است و حیات طیبه بشر به علم و معلم است لذا رسالت دستگاه‌های آموزشی ما بسیار سنگین است.

خطیب نماز عید فطر تهران تاکید کرد: امروز نیاز جامعه ما به معنویت و ارتباط با خدا کمتر از مسئله معیشت نیست. سرنوشت هر کشوری به آموزش وپرورش آن کشور بستگی دارد و از این دستگاه می‌خواهیم در کتب درسی تجدید نظر کنند.

صدیقی با بیان اینکه مردم از گرانی افسار گسیخته در رنج هستند، گفت: مردم انتظار دارند که این بن‌بست تمام بشود و با دلی راحت و با آرامش در کنار دولت و نظام فداکاری کنند. من یقین دارم دولت آنچه در توان دارد به میدان آورده است اما این نوع گرانی و فشار معیشتی در تراز و شان این دولت انقلابی نیست.

وی اظهار داشت: کنترل شبکه‌هایی که افسار گسیخته که عامل ناامیدی هستند و با آبروی مردم بازی می‌کنند، جزو مطالبات ما از مسئولان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->